Idag är detta det enda inlägget.

HEHE. Som sagt jag känner mig själv för bra ;). Det är söndag idag och imorgon har jag prov :-)...MÅSTE alltså plugga idag hela dagen. Har fett mycket ångest och jag vill fly från staden så att jag slipper göra det. AJA. bara jag får världens finaste G så blir jag glad, får väll satsa på uppsatserna istället :D.

Okej, detta är mitt enda fina inlägg för idag. Sakna inte mig för mycket...men jag kommer att sakna er.

Alltså det känns som att jag kommer somna och sedan vakna vid typ elva och va uppe hela natten lång o plugga.

Den fula klassen jag går med (det är inte min klass)...allt är deras fel.

Hejdå :D

PEACE!

Kommentarer
Postat av: dondon

hoppas att du får G!!! The hands hejar på dig!! och jag med då :D juste katta visste du att det finns en skräckfilm som heter THE HANDS? :O AHAHAHA

2011-02-27 @ 21:20:44
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: Katta

thank you! I hope so too damn it!!! HAHAHAHA omg ofta? Säkert dina händer som är med i den STEN

2011-03-01 @ 14:16:16
URL: http://moonwalker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0