Horoskop

Heeyo!

Sjukt. Läste mitt horoskop igår, gör alltid det eftersom jag läser tidningen och sjukt att allt stämde idag! Livet är magiskt. Iallefall, jag sitter här med huvudvärk men men det går nog över snart hähäh. Ska dra o kolla på Project Runway om en stund samt käka chips...mm längtar!

Sitter och lyssnar på Madonna nu, damn that girl is awesome! Ni kan ju checka in LMG om ni inte vet vad ni ska lyssna på ;-)! Finns massa bra musik, speciellt 70- och 80-tals hehe just sayin'.

Bitch, we better be going to Berlin or I'll be pissed.

Ajaaa, skall gå nu =)! Peace out!

btw, mina inlägg ang. listan som jag gör är alltid eller nästan alltid tidsinställda.




Kommentarer
Postat av: dondon

jaa skitsöt är hon! :D haha, JAA klart jag tänkte på dig, det var ju med MJ på :* hehe

2011-02-09 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0