Hey du!

Hej!

Förlåt för så seg uppdatering men det har hänt en del grejer. Iallafall skola idag, det var inte så lätt att komma ur sängen idag, hade konstiga drömmar osv. Men men filosofin gick bra, har en cp klass dock hahaha. Ibland förstår jag mig inte på vissa människor, hur kan man vilja ha ett test direkt efter sportlovet?! På rasten gick jag och Sandra runt i skolan för att hitta cupcakes lappar haha, alltså vi hittade EN. Och jag var nära på att ta en annan men då kom en kille springandes och tog den. Cupcakesen smakade inte äns bra haha så jag bryr mig inte :P. Religionen var faktiskt rolig, jag gillar det haha :P! Fast jag tycker inte om religion egentligen, men som ämne är det roligt :)! Samhällen säger bara såhär: Jag och betelene är GRYMMA! Vi är helt klara med uppgifterna vi fick ;-)! LegendzZzz.

Är fett hungrig så käkade massa godisar nyss och nu gör tänderna ont hahahahaha =D.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0