Från min exmobil

Ja, ni kanske vet att jag älskar himlen, solen, månen m.m? Iallafall när jag får syn på fina grejer, nu syftar jag på naturen. Typ när himlen är sådär speciellt vacker som tar andan ur en? Då tar jag alltid fram min mobil och fotar, kan bli hur fula bilder som helst men när jag tittar på bilderna så minns jag och ser framför mig hur det exakt såg ut och hur magiskt det var. Bilder säger faktiskt mer än 1000 ord.

Nu ska ni få se några bilder ur mitt natur arkiv hahaha. Börjar med denna bild idag, minns den dagen som om det vore igår. Jag promenerade hem från tandläkaren och lyssnade på Tokio Hotel - In your shadow I can shine då jag fick syn på detta. SÅ vackert, det gjorde hela min dag ska ni veta :)! Haha fan låter som en jävla nörd, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte och ja, skratta åt mig om ni vill :D!!!

Ps. min ex mobil hade världens ruttnaste kamera men men...haha bilden är iaf tagen av mig förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0