Feliz cumpleaños papito ♥!!!!

Idag är det ingen vanlig dag för världens bästa pappa fyller år :) ♥!!!!!

Saknar honom så mycket :( önskar att jag kunde vara med honom på sin speciella dag för att skämma bort honom. Ni vet inte hur mycket jag hade kunnat göra för att kunna fira honom på sin dag. Ni som har era föräldrar nära, ta hand om dem och njut av varje sekund ni har med dem. Om ni inte redan gör det så börja med det, för ni är lyckligtlottade att ni har dem nära! Jag är ju såklart lyckligt lottad över att mina föräldrar är dem bästa i världen! Min pappa är den bästa och jag känner mig så lycklig över att vara hans dotter, finns ingen bättre! Love u papi, and I miss you :'( ♥ Hoppas att din dag blir bäst :*!!! ♥


Grattis till Prince också :) som blir 14 idag ♥!!!!!

Kommentarer
Postat av: Dondon

FELIZ CUMPLEANOS (kan ikke göra N'et på datorn:() TILL DIN BÄSTA PAPI!!! :D:D <3



NAAW hahahah så söt du är :* men asså det var typ den sista I think, o jag vet inte om du har den men jag köpte den iaf för tänkte tänk så har du inte den o plus om du har den så gör det inget, för då har du lite extra :Ö MEN NAAAW, du borde inte :O AWESOME ÄR DU KATTA!!!<3<3<3 THANK U!!dondon loves u..and the hands hehe, men joovisst vi kan vara:D jag kan på fredag, kan ni? :*

2011-02-13 @ 18:08:50
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0