Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

En dålig vana jag önskar att jag inte hade är att jag alltid ska göra allt i sista sekund. När jag till exempel har arbeten som måste in så gör jag alltid dem sista dagen eller dagen den ska vara inne. Det dåliga är att jag blir djukt stressad och får ångest, mår allmänt dåligt men ändå kan jag inte sitta en vecka innan och skriva på något som jag vet ska in om 1 vecka haha. Sjukt jobbigt faktiskt. Till och med när jag får läxor...jag gör dem aldrig typ. Eller om jag gör en läxa så gör jag det efter 22.00 för det är då jag kan plugga. Helt sjukt haha. Så ja, det är den vanan jag önskar att jag inte hade, önskar att jag kunde göra grejer när jag fick dem istället för att vänta.

:D

Kommentarer
Postat av: lEo

Ackack... också en dålig vana jag ahr STEN heheh

2011-02-03 @ 13:05:11
URL: http://leosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0