Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Rolig fråga!

Det första jag skulle gjort är att jag hade gett mina föräldrar och syskon pengar! Sedan hade jag skänkt en del pengar till välgörenhet men även satsat pengar på något så att jag fått någon inkomst, faktiskt.

Men något jag absolut hade gjort som jag alltid drömt om att göra är att jag hade hyrt en nöjespark för mig och min familj + vänner! Fatta vad kul! Om jag hade fått välja hade jag hyrt Disneyworld. På tal om Disneyworld så har jag aldrig varit där, det är min dröm att kunna få åka dit! Ja, jag är 19 men jag skäms inte över att ha det som en dröm. Jag hoppas att jag någon dag får uppleva det! Jag bara måste åka dit någon dag.

Visste ni att Disney slottet faktiskt är inspirerat av ett slott i Spanien? Slottet ligger utanför Madrid :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0