Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Wow! Svår fråga...men samtidigt rolig. Let's think...jag skulle nog vilja byta liv med en skådespelare typ Natalie Portman eller någon. För det första måste ju vara hur kul som helst att spela in film och skulle själv vilja testa det. Sedan har hon pengar också hahaha, jag skulle köpt biljetter till Chile för hela familj direkt. Ja, jag skulle väll byta liv med Natalie Portman eller en annan skådespelare, spelar ingen roll så länge de gör bra filmer och har pengar hahaha eller varför inte Leonardo Dicaprio? Kille och skådis, OCH han har pengar hahahah.


Kommentarer
Postat av: dondon

SV: yääy :D <3 jag kan inte säga ngt just nu men när det börjar närma sig sommaren så HOPPAS jag att det händer o då kan jag berätta :D:D THANK YOU vacker

2011-02-24 @ 17:21:08
Postat av: Leo

och såklart skänka bort lite till mig också STEN hahahah

2011-02-25 @ 13:49:24
URL: http://leosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0