Dag 13 – Mitt drömbröllop.


Hmm...Okej, OM jag nu gifter mig vilket jag tvivlar på men chansen finns ju. Så vill jag absolut ha ett bröllop utomhus, typ vid stranden precis som i bilden. Har alltid drömt om att gifta mig på en strand sedan jag var liten. Dels för att stränder är så himla vackra, fint vatten, sanden och palmerna runt omkring och dels för att jag har stor respekt för naturen och fascineras av den. Så mitt drömbröllop är i en strand. Sedan ska mina nära & kära vara med såklart!!! Plus att jag ska ha världens godaste tårta...eller nej, tårtor! Hehe. Och min man ska va världens bästa med såklart hahaha.


Kommentarer
Postat av: Memaa [fotoblogg]

Sv: Åh, Tack så Jätte mycket! :D

2011-02-08 @ 16:48:18
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0