:D!!!!

Vet inte om ni minns om en grej jag berättade...den 11:e januari fick jag ett underbart besked men kunde inte berätta vad det var eftersom jag inte ville jinxa det. Ni kommer säkert tycka att det är töntigt eller något men för mig betyder den jätte mycket och är så himla glad att den finns i mitt rum just nu!

Jag skulle egentligen berätta för er och visa vad det var men det har alltid varit saker i vägen men idag så får ni veta :-)! Det är inget stort för er haha men för mig är det...kan inte ens beskriva! Ni får dock ursäkta den dåliga bilden! Har tyvärr(!!!) inte kunnat ta en bättre eftersom kameran inte är laddad & när jag tog bilden var det ca 4 på morgonen så var hur trött som helst!

Detta är vad jag fick veckan efter 11:e januari! Den är i rummet och håller stolt upp grymma skivor! Säg hej till världens finaste skivställ!!!


Kommentarer
Postat av: dondon

LOOOVE ITT!!! passar så bra till ditt rum :D

2011-02-02 @ 21:41:12
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0