Cater 2 U

Heej!

Igår så kom Eggi & Leonita :D! Fick en MJ dvd av världens bästa Don :D:D:D!!! Thank u my darling :* ♥!!!!!! Vi tjockade oss, de visade mig & valle lite albanska videosar hahaah och så såg vi på en film :D Easy A, rätt bra faktiskt =)!!! Det var iallafall super mysigt att umgås med dem som alltid :)!!!!

Idag har jag latat mig och det har varit så skönt!! Jag vaknade först väldigt tidigt så tvingade mig själv att sova vidare och det gjorde jag. Har kollat på Glee sedan dess haha älskar den serien! Har bara 2-3 avsnitt kvar :( sedan måste jag vänta varje vecka för ett nytt. Ska kolla på How I met your mother, Modern Family och Desperata snart :D! Sedan ska jag kolla på Michael Jackson avsnittet de har i Glee :D:D:D Längtar ska bli så kul och spännande att se :D.

Aja bloggar mer sen kanske


Kommentarer
Postat av: dondon

awww, THANK U för den vackra bilden du målat!! I LOVED it :D <3<3 har hängt upp den på min hylla :*

2011-02-19 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0