Äckel tand.

Heey!

Har så jävla ont i min käke :(. Ni som inte fått era visdomständer än, NJUT! Fy fan det gör så jävla ont. Alltid samma sida med :( Svullet är det också...och imorgon ska jag sitta och skriva prov i 4 timmar. Hoppas att det går över snart orkar inte, det gör så ont :'(! Well I'm strong!!!! hahaha.

Måste till netto sedan och köpa snickers och cola för imorgon :-). Ska nog titta på Glee snart så att jag blir på bättre humör, å andra sidan vill jag bara sova så att jag slipper leva med denna tandäckelverk!

BLÖ. orkar inte, hejdå!

Peace

Kommentarer
Postat av: Leo

VISDOMSTÄNDER SUCKS!!! gjorde skit ont min, jag tog bort den efter 2-3 dagar... det var pain in da ass!

2011-02-18 @ 12:09:14
URL: http://leosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0