05.00

Hey!

Hoppas att ni mår bra. Själv är jag super duper trött haha. Gick och la mig runt ett för att läsa på Moonwalk och efter att jag gjort det ett tag kollade jag på DVDn Eggi gav mig :). Sedan fick jag lust att kolla på Thriller så jag satte på min Number Ones Dvd och kollade på den. FAN vad jag älskar den, verkligen en av de bästa videosarna! Thriller är fortfarande en favorit video hos mig tillsammans med andra MJ videos. Finns verkligen ingen annan som vet hur man gör grymma videos! No kidding. Michael är i en kategori för sig. Sjukt ändå att jag sett Thriller i flera år och fortfarande skrämmer den mig hahaha. Det är typ den enda filmen som jag blir rädd för. Det var SÅ mysigt att kolla igår :). Sedan kollade jag även på Blood on the dancefloor och You rock my world. Kollade på klockan och den var halv fem så fick stänga av och försöka sova. Somnade någon gång runt fem. Det var så svårt att somna mina tankar gick inte att stänga av hehe.

Nepp nu ska jag kolla på en grej sedan stan! Vi hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0