say wut?

Warrap homiez...

Har inte bloggat på ett tag, först och främst vill jag säga; STORT GRATTIS till min underbara och fina betelene <3333!! Hoppas att hon fick det BÄST med mycket skratt igår. Önskar jag kunnat följa med men mitt pass har gått ut så måste skaffa ett nytt nästa år :/. Men jag önskar henne det bästa och att hon ska fylla mycket mycket mer :D! Mitt fina bajs <333

Second vill jag säga att jag är rätt proud över mig själv hoho. Anledningen är att jag lyckades skaffa en design till min tumblr som jag är rätt nöjd med inte 100% dock men bättre än den jag har nu och utan photoshop. Yeah! 

Sorry har typ inget o skriva ville bara önska lene grattis i efterskott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0