Opponent

Ja, att opponera är inte lätt. För det första vill jag inte vara elak, känner mig elak om jag ska säga något dåligt om hans uppsats :(. För det andra så är den jag ska opponera mot rätt bra, lite svårt att hitta vad han kan förbättra osv. Även om jag hittar små saker, och sedan kan ju jag tycka att han ska göra på ett visst sätt men han själv kanske inte vill. Äsch, ya feel me. Ska bara göra det och improvisera imorgon hehe! Ska snart prata med storasyster sedan göra pannkakor med MANJAR. MMmmm drooolar. hehehe.

Nepp, skall dra.

PEACE

Kommentarer
Postat av: Dondon the master

Sv: HAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA SKÖÖN ÄR DU!! hahahaha :D dondon loves you!



åhh :* jag kan den här helgen :D så säg till bara när ni kan, ni får ha det så bra i london sen!!!



BTW, MMMMMMMMM MANJAR <3<3 älskar det!! save me some _

2011-04-06 @ 21:51:41
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG MANJAR.... praise the lord!!! :'(



och ni får ha det bäst i london!!! :D har inte kunnat sitta vid datorn på länge pga jävla plugg till körkort, typ två veckor kvar jag dör kan inget ens! och HAHAHAH asg fick skit rolig bild av dig när du springer till bussen asg dog en bit <3

2011-04-12 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0