One love

Hey!

Ursäktar för min bloggtorka men det har beror på att jag haft så mycket att göra under helgen. Jag kan väll börja med att berätta om fredag då Eggi Don kom på besök =D. Så fin är hon, vi eller ja, jag gjorde pannkakor så åt vi det and it was awesome! Jag älskar våra fina djupa samtal om allt och inget hehe. ♥!

I lördags så ja, vi skall nog hoppa över denna dag och i söndags. Pluggade och gjorde andra lat grejer hehe. Idag hade jag filosofi b redovisning det gick bra! naturkunskapsprov gick sådär, hoppas och ber för ett G iallafall!

Idag har jag massor att göra ska bland annat ut på en fin promenad nu när värdet är fint och även skriva lite på projektarbete. Måste söka in till universitet, skriva svenska uppsats, hitta minneskort, packa lite osv. Har mycket att göra! Men så lite tid :(

Aja, ska gå nu! Men vi hörs senare =)

peaceee

Kommentarer
Postat av: Dondon the master

love våra samtal!! <3<3 du är grym på att göra panncakes :D

2011-04-11 @ 17:10:04
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: Dondon the master

SV: JAA hahahahah älskar dem cartoons :D:D

2011-04-11 @ 17:11:57
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0