London - 13/04-11

I onsdags åkte vi till London. Den dagen var full av stress på morgonen då jag sov hos bajslene och kom hem direkt för att skriva en uppsats. Allt gick dock super bra! Vi åkte till tågstationen, sa hejdå till mamma och tåget körde. Kan ni tänka er att tåget endast var fem minuter sent? Typ rekord haha. Allt gick verkligen perfekt när vi kom till flygplatsen så gick allt skit bra, inga problem med väskorna osv.

Vi väntande i flygplatsen i flera timmar men det var kul! Jag älskar flygplatser haha. Vi spelade Uno och gissa vem som ägde? Jag, såklart!!! Vann alla gånger haha :D. Inte alltid så lätt att vara bäst...haha ne men efter att timmar gått kom äntligen gaten upp så vi gick dit och tog det lugnt tills flyget skulle lyfta. Vi lyfte, allt gick perfekt jag och valle var nästan lite rädda för alltid när vi åker så har något hänt. Aldrig har jag varit med om en så perfekt resa som denna haha.

När vi kom fram möttes vi av världens bästa bror ♥! Vi blev så glada över att ses igen, kändes nästan lite overkligt. Mamma hade smsat och sagt att vi ska säga till när vi är framme för hon hade en super nyhet. Vi sa att vi var framme och hon ringde för att berätta, det grymmaste var nog att jag gissade rätt. Jag sa till valle vad jag trodde det var och det var rätt ;)! Det hon berättade är att min kusin som är gravid (och jag känner mig SÅ jäkla överlycklig!!!) ska få TVILLINGAR :D!!!!!!!! Alla är så jäkla glada över nyheten, två småttingar :D!!!!! Vi blev så glada och jag längtar ännu mer tills de kommer till världen ♥!

Ja, denna dagen var helt jävla perfekt. Det var läskigt för jag trodde att något dåligt skulle hända men icke. Allt var perfekt!


Kommentarer
Postat av: Dondon the master

SV: åhhhhhhhhhh tacktack katta min underbara vän!! :: u are making me blush!! <3<3



vi måste vara så att ni kan berätta allt ni har gjort i London!! :D och jag är så glad för din kusins skull och för eran, 2 babiiiies :D:D:D

2011-04-21 @ 18:54:25
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0