Ooooooooh snap!

Aj aj...känner mig redan lite stressad. Jag kommer fan aldrig läsa ut svenska boken till torsdag...jag som trodde det var till fredag. Jag hoppas & ber att han ändrar datumet till fredag but I doubt it.

Idag så har jag iallafall läst så mycket jag orkat, fick huvudvärk så ja...gick inte så bra med pluggandet. Imorgon ska jag dock plugga hos Bete så det lär väll gå bra :D! Well jag kommer att bli off frams till torsdag då jag gjort provet och förhoppningsvis läst klart boken!

Tills dess, have a great life!

Hörs på torsdag om jag inte lyckas smita från pluggandet heeeh.


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Vad snällt sagt :) Tack så mycket!

2010-09-28 @ 19:00:00
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0