I met this girl when I was 3 years old

Wazzap!

Ah vilken härlig dag det har varit idag! Jag har sovit och tagit det lugnt, it feels awesome! Imorgon väntar en skön sovmorgon men en jobbig dag hos syven. Aja jag vill bara att veckorna ska gå snabbt så att lite roliga grejer kan börja.

Jag snackade nyss med världens bästa morbror, haha han är typ den roligaste människan på denna jorden! Miss him ♥. Iallafall gissa vad jag såg på facebook? Jo, världens bästa mamma hade blivit medlem på Chiles Tokio Hotel fanclub sida HAHAHAHA. Hur gullig får man va? :''D! Jag & valle dog av skratt, så skön!

Aja nu ska jag gå till min lillasyster och prata lajte med henne!

Tooodels, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0