Dime

Hej!

Mmmm mamma gör potatisgratäng! Längtar tills jag får ta en tugga, det är så JÄKLA gott :D!!!! Imorgon är det måndag igen inte alls pepp men men sånt är livet. Jag hoppas iallafall att veckan FLYGER fram, jag har iallafall lite grejer att göra denna veckan höhö förutom att plugga då...men på torsdag ska jag hjälpa chilenarna att göra empanadas ;-) sedan på fredag ska jag hjälpa till att dekorera lokalen och sedan på lördag är det feest :D!

Och juste fan vad jag stör mig på lärarna/rektorn på skolan, alltså fan kan de inte sköta sitt jobb eller? Haha ne men fan det är så jävla jobbigt att få 500 mail om UF när jag har bytt projektarbete för länge sedan...like please dude! Aja nu har jag skickat mail igen för att säga till att jag inte ska ha UF haha jag blev lite arg men stör mig så jobbigt...! hoppas att det är sista gången jag får ett fult mail STEN.

Aja idag ska jag väll ta och vila som vanligt hoho...

talk to ya lateR!



BUBBLES!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0