Chile en mi ♥

Hej vänner!

Jag känner mig väldigt trött fastän det är såhär tidigt! Men igår så gjorde vi empanadas och kom hem lite över 23! Men fy fan vad dem blev gooooda! Längtar till imorgon då jag kan äta fler ;-). Idag så gick skolan bra haha, jag, pepsi, jeta, sandra & linn vi är allt för roliga :P!

När jag kom hem åt jag god mat! Sedan så umgicks jag med min storebror & råkade somna medans han spelade på gitarren. Vaknade gick till affären för att köpa chips, kan ju inte gå en fredag utan chips?! Hahaa, efter det så gick jag & mamma till restaurangen där vi ska ha Chile festen imorgon för att hjälpa till att dekorera! Det blev verkligen jätte fint :D!!! Imorgon måste vi dock tillbaka för att fixa resten. Jag längtar, det kommer att vara så himla roligt. Detta firandet är liiite speciellare än vanligt eftersom det är 200 år! Jag är så stolt över att vara chilenare <3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0