Bounty ♥ makes your life a little better...

Hej!

Idag var dagen sjukt skön som alltid haha, nerå. Men iallafall naturkunskapen gick super bra, andra gånger jag & jeta äger ;-)! Sedan hade vi en låång håltimma, den spenderade vi med Eije (vår förra mentor) haha. Så himla roliga är vi, typ bestfriends forever! Ne, men det var riktigt kul faktiskt, vi pratade om allt mellan himmel & jord haha. Anywayzz, efter vårt fina fika samtal så hade vi Människan socialt och kulturellt! Fy fan vad det verkar kuul! Det kommer nog bli mitt favorit ämne i skolan. I april så ska vi åka till Berlin, wooooho : DD! Kul kul.

Imorgon så är det min jobbigaste dag, inte så taggad men äsch det kommer att gå snabbt :)! Jag får se om jag går på matten eller inte...kan jag tenta av spanska steg 5 blir det awesome!

När jag kom hem åt jag mat sedan gick jag o la mig, jag var för trött! Nu känner jag mig pigg & belåten. Gick även och köpte chips & choklad, mmm ♥. Chipsen ska jag äta när jag kollar på fångarna på fortet, finalen idag ju!

Aja ni får ha det fint & så hörs vi senare eller imon :-)

PEjz and luuv. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0