16:e september 2010

Hej!

Idag var skolan rätt skön iallafall på morgonen :D Kl 8 gick jag, pepsi, jeta & oscar till aulan för vi skulle sitta som valförrättare. Det var faktiskt skit roligt hoho! Hände ju något med en jävel som var sverigedemokrat, men vänta han bara om jag ser honom i korridoren! Vid 10 så stängde vi så vi gick upp till klassrummet för att räkna rösterna haha, gissa vilka som vann? :D:D:D:D DE RÖDGRÖNA!!!! Bäst skola går jag på <333333

Anywayzzz, jag ska vila lite sedan vid kvart i sex så ska vi iväg för idag ska det göras måååånga empanadas :D!!!

Toodels, hörs kanske sen


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Det är egentligen inte satt något bäst-före-datum men de intresseanmälningar vi fått in senast den sista September kommer att gå i första hand.

Det kommer dock att vara möjligt att skicka in intresseanmälan senare också - när som helst - så ser vi sedan om det behövs just då. Vi är öppna för förslag. :)



Härligt med rödgröna röster förresten! ;D (I ditt inlägg här ovan.)

2010-09-17 @ 22:57:31
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0