Smooth Criminal <3

Hej!

Anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag har spelat Michael Jackson spelet hela tiden haha! Förstår inte hur jag orkar egentligen men det är så jävla roligt!!! Lite synd dock för de hade kunnat göra SÅ mycket mer med spelet men ändå det är sjukt roligt. Och igår hade jag ryggvärk när jag vaknade det varade hela dagen men idag när jag vaknade så var det borta! Spelet alltså haha.

Så jävla kul :D!!!!!!! På jullovet ska jag spela sönder det haha. Smooth Criminal är den första låten jag fick 5 stjärnor på!

Heeh. Imorgon är det första advent också, wiho! Och imorgon spelar TH i Chile, de är redan där nu :D! Ska bli så kul.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0