Ooops

Oj då!

Hehe, glömt att blogga...well, vart ska jag börja? Vi låtsas att det är fredag fortfarande och struntar i att klockan är över tolv. Inatt så blev min lillsyster sjuk så vi var uppe jätte länge tills hon kände sig liiiite bättre, vet inte hur dags vi somnade men sent var det. Jag hade ju sovmorgon till 12, men ja ändå lyckas jag försova mig?! Alltså fail, eller vad? Hahaha, för go. Tack vare Pepsi så vaknade jag, annars hade jag antagligen aldrig vaknat. Hade iaf en lektion idag eftersom jag missade svenskan och det var ju kul, även om min migrän dödade mig för varje steg jag tog.

Och juste, det har börjat snöa! Fatta vad jag glad jag blev!!! Haha :-D känns som om jag är den enda som gillar snö meheh.

Har vartit väldigt upptagen idag, men mys ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0