Madrid <3

Hej!

Tänkte skriva något lite snabbt! Först fy fan vad roligt jag och valle har haft det hittils!!! Jag saknar dock pappa men är såklart överlycklig att jag fick träffa honom!

Just nu befinner jag mig i Madrid, fan vad jag älskar denna staden! Skulle nästan kunna bo här om det inte var så att jag just nu ogillar människorna här haha. Fast ändå, staden är magisk! Vi har haft det jätte kul och på fredag får vi finbesök, woho :D!

Det är förövrigt UNDERBART väder!!! November och solen lyser, så jävla fantastiskt. Ska försöka ta fler bilder, är så dålig på det...

Ne, nu ska jag pressa lite apelsin juice, åh kan inte livet alltid vara såhär härligt?

Peace out folks!

Får se om jag kan klämma in ett till en inlägg!

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [Minnesblogg]

SV: Ja, Tyvär är hon riktigt falsk :/

2010-11-03 @ 12:04:54
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/
Postat av: dondon

fan så UNDERBART allt detta låter, it makes me very happy!!

2010-11-04 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0