Listen baby...

Hej!

Ååååh vad skönt! Jag sov i ca 13 timmar idag and gurl Imma tell ya somethin', it felt awesome. Mamma gjorde fantastisk mat m m m! Och nu spelar jag och Valle wii men det är hennes tur så jag passar på att blogga lite snabbt =)! Längtar till den 23:e november då The Michael Jackson Experience kommer ut :D:D:D:D!!!!! Jag kommer att spela det everyday haha.

Jag ska försöka plugga på filosofi från och med imorgon! Måste klara detta provet.

Well talk to ya lateRR.



Miss you :(

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

sv. You went? I thought you were not going? Haha.

I'm good thanks sweetie! Tired though :(

2010-11-13 @ 20:07:07
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0