It's snowing!!!

Eller ja, det snöade igår heeh. Jag är super glad för jag gillar snö! Bara det inte stannar till typ mars då blir jag lite trött på det. Anywayz, idag har jag två lektioner som varje onsdag, börjar med en äckel lektion (naturkunskap) och sedan med en underbar lektion människan socialt & kulturellt! Igår gick mitt idrottsprov skit haha, så dåligt. Men aja, det är bara idrott så bryr mig inte så mycket.

Idag åker StePH till CHILE! Woooho, nu ska vi alla önska henne en trevlig resa och på söndag ser hon TH!! Yaaay :D.

Aja, vi hörs väll senare när jag kommer hem! Om jag inte sover bort hela dagen vill säga.

OCH warrap med att Desperata är on BREAK?! Pallaaaaa. Bäst för Dexter & The Walking Dead att de inte går på break heller för då jävlar...

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0