Hold my hand

WaZzzzza!

Trors allt pluggande så har jag haft en underbar helg! Igår släpptes Michaels nya singel, loove it :D Hade redan hört den läckta versionen för läänge sedan men nu är det den officiella versionen som Akon fixade till ♥!

Imorgon är det dags för skriftliga nationella, bara jag som tycker att vårt ämne är lite sämst? Hahah, aja men det ska nog gå att fixa! På torsdag har jag muntliga nationella, ah fan. Det gör mig stressad eftersom jag inte ens vet vad jag ska snacka om. Jag ska dock försöka fixa det idag!

Förlåt för min blogg torka haha men skolan går faktiskt före! Jag har SJUKT mycket. Gah, ber att vårterminen blir lättare.

Aja ska skriva lite på lifestylemusicgroup nu :)! Sedan ska jag försöka fixa svenskan.

Jag fattar inte mig själv, trots allt plugg känner jag mig sjukt jävla glad. Kanske för Spanien? Eller för Michaels nya singel? Hehe :D Vet inte vad, men känner mig glad iallafall!

Oj låångt inlägg mohaha.


Kommentarer
Postat av: LINA

sv: tusen tack ^^

2010-11-16 @ 21:41:05
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0