Hemma

Hej!

Kom hem igår, är så jävla utmattad! Det är fan sjukt, ska strax gå och sova men tänkte uppdatera lite fort. Det var så jävla kul i Spanien, att träffa pappa och syster var det bästa! Jag såg även Katy Perry & Linkin Park live!!! Linkin Park var så sjuuukt jävla bra!!!! Awesome.

Denna + nästa vecka är helvetes veckor. Fan vad jag hatar skolan! Imorgon måste min samhälls uppsats bli klar och jag orkar verkligen inte skriva den. Jag måste även skriva en sammanfattning + svara på frågor till svenskan imorgon. Nästa vecka är det filosofi prov, nationella i svenska både muntligt och skriftligt. Snälla, döda mig. Men okej, jag får fan ta tag i detta! Ååh orkar inte. Hejdå, ska gå o sova nu!

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: stephie

Välkommen tillbaka! :D yey, jag hoppades på att du skulle pallra dig till gratis konserterna. Awesome gjort bryden! Nu är det bara att kämpa med skolan, snart lov! Kram kram

2010-11-11 @ 10:55:06
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0