Uppenbarelse

Tjo! Dagen i skolan var MYCKET onödig haha. På matten lämnade vi bara in våra grejer och snackade lite med läraren höhö, min lärare var super stolt över mig =)! på engelskan fick vi tillbaka våra nationella sedan gick vi hem! Skön dag...imorgon har jag spanska prov så det är chill!

Jag ska spela lite keyboard strax, får se vilken låt jag lär mig nu haha...på fredag när jag & valle köper present till mamma ska jag också passa på att köpa några plektrum så att jag kan spela på min fina Tom ♥!

Tokio Hotel ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

nu vet jag huhu

Kommentarer
Postat av: V

Tom hahahahahhahaha tönt GEORG SKA DET VARA :@@@

2010-05-24 @ 21:38:10
URL: http://yukistar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0