Sörri!

Förlåt för att jag inte har bloggat men har hänt en hel del + så har jag varit tvungen att göra massa saker. Igår så var jag i stan med syrran för att leta efter en present till mamma men vi hittade inget, så idag var vi tvunga att gå till stan igen och vi köpte något men fan vad jobbigt haha!

Imorgon så har jag dansuppvisning, kl 2 och 5. Jag känner mig inte nervös nu men jag kommer säkert göra det sen, första gången jag står på scen haha och framför något då. Men det kommer nog att bli sjukt kul :-D! Vid 10 ska vi mötas i konserthuset och köra genrep så jag måste vakna väldigt tidigt hahah hoppas att jag inte försover mig :P!

Och på måndag fyller Pepsi (Nevena) år!! Och min storebror kommer ÄNTLIGEN hem!!!!!!!!

Ps. fan vad jag längtar tills TH's dvd och live cd *__*!!!!

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: för det kostar mycket pengar och jag ska försöka få kvällsjobb i stället ,

jag har gått på teater till och från sedan jag avr 8år så känner att jag vill göra något annat just nu



btw längtar sönder mig också till dvd/cdn

2010-05-30 @ 13:51:22
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0