Pappa ♥

Fick besök idag av världens bästa pappa, ser honom snart igen ♥! Saknar honom så fort jag är 1 sekund utan honom och jag skojar inte. Jag hoppas verkligen att jag kan åka till Spanien i sommar så att jag kan vara med honom i några veckor, varje dag ♥

Iallafall, sitter här nu och lyssnar på gegen meinen willen...shit vad många minnen det är som väcks upp. Jag ska snart dra och kolla på You got served, haha jag har ingen aning om hur många gånger jag redan sett den! But who cares? I love that movie.

Något som inte varit så bra idag är att jag inte har kunnat logga in på jävla facebook! Hatar när det händer, står typ att profilen inte är tillgänglig, alltså vad fan gör dem med min profil egentligen?! Förra gången det hände så kunde jag inte logga in på dagar!!! Även om det står att profilen ska bli tillgänglig inom ett par timmar, yeah right! You better work tomorrow...

Aja, ska dra nu. Baj baj! Hoppas Stephie hade det kul på Gaga konserten!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv; mina tider är heeemska!!! 10-18! hahah jag kommer dö.

2010-05-09 @ 21:27:42
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0