Orka...

Haha jag är fan trög. Jag förstår inte varför jag alltid förlåter dig och alltid låtsas som om allt är bra. Efter allt jag har gjort för dig så skiter du i mig, bryr dig inte helt enkelt. Här sitter jag och tänker på dig och undrar hur du mår och vad som hänt i ditt liv.

Att allt fick ett slut för att jag bestämde mig för att sluta gå efter dig och alltid vara den som höll kontakten. Där ser man hur viktig jag var för dig. När alla vände dig ryggen, vem fan var det som fortfarande var vid din sida? Vem fan var det som kom till dig så fort du ville? Vem fan var det som alltid lyssnade på allt du hade att säga? Jag vet att jag inte har gjort något fel, jag har alltid varit en bra vän mot dig tills jag förstod att du inte var det mot mig. Lyssnade du på mig när jag ville berätta något? Hade du någonsin tid för mig? Jag märker nu att du bara var med mig när du inte hade någon annan. Alltid fanns jag för dig, men fanns du någon gång för mig?

I'm just going to sit back and watch karma getting your ass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0