I brist på annat...

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Min klass i Danmark.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Var hemma och väntade på att bussen skulle åka

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Tittade på TH bilder ♥

Det sista du sa högt:
Minns inte ;o

Det senaste någon sa till dig:
Oj, jag minns inte hahaha

Vad har du druckit idag:
Saft

Vad var det senaste du åt:
Chips, mmmm

Vad var det senaste du köpte:
Chips, skyller på Stephie! Men samtidigt så är jag tacksam.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun

Vad är det för väder hos dig nu:
Kvavt

Godaste glassmaken:
Oj så svårt...finns så många goda glassar! Kan inte välja.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet
Jag tror att man kan få en "connection" med någon på första ögonkastet

Sover du tungt:
Det händer, men inte ofta...tyvärr!

Drömmer du mardrömmar:
Inte ofta

Trivs du med ditt jobb:
Jag har inget jobb haha

Favoritlåt just nu:
Knarkar: Michael Jackson - Break of Dawn/Tokio Hotel - Forever Now/Lady Gaga - Alejandro

Vad ser du om du tittar till höger:
Inget för jag har inte mina linser på mig, haha jag skojar! Jag ser en dörr.

Vad gör dig glad just nu:
TH och StepH

Vad ska du göra härnäst:
Ska kanske kolla på Top Model :P!

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Glad! TH vann ju Comet & jag åker till Malmö imorgon.

Favoritgodis:
Surt godis och choklad

Kläder just nu:
Tights, MJ tröja och en svart hood

Sommarplaner:?
Spain Baby! ;-)

Hur många kuddar sover du med:
Jag har två men gillar inte att sova med kuddar, ja jag är konstig.

Spelar du något instrument:
Ja, jag spelar gitarr och keyboard

Morgon eller nattmänniska:
NATT, utan tvekan.

Vad är viktigast för dig:
Min familj

Är du kittlig:
Ja :P!

Snarkar du:
NEJ!

Stjärntecken:
Världens bästa såklart -Stenbock!

Äckligaste insekten:
Hmm, typ kackerlackor!

Längtar du mest efter just nu:
Maaaaaaaaalmö



ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja

2. Är du lycklig?: Ja

3. Är du uttråkad?:
Lite

4. Är du ledsen?: Nope

5. Är du italienare?: Nej

6. Är du cool?: Nej, jag är coolast.

7. Är du från Irland?: Nej haha

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Se vad jag svarat där uppe.

2. Har du någon gång blivit sårad?: Nej

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Nej

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej

6. Har du haft en hemlig beundrare?: Hade jag vetat hade det inte varit en hemlig beundrare längre

7. Är du kär?: Ja, i Bill. Haha skojar, nej!

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Kanske, tkr inte man måste gifta sig för att visa sin kärlek dock

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: LUNAR! skojar, inget av det. Skit båda två.

2. Hår eller ögon?: Ögon

3. Katter eller hundar?: Hundar

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bästavänner såklart.

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coke, lätt!

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romatisk hemmakväll

7. Pengar eller lycka?: Lycka no doubt.

8. Dag eller natt?: Natt

9. Msn eller mobil?: Mobil

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Njaa...

2. Brutit nåt?: Nope, jag är bäst.

3. Gjort nåt du ångrar?: Ja

4. Hoppat Bungee Jump?: Nej

5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja, men på skoj såklart!

6. Ätit en hel tårta?: Nej faktiskt inte!!! Men det kommer.

7. Gjort bort dig offentligt?: Hm, ja haha

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Skojar du eller?! Klart som fan att jag har. Dött typ.

10. Velat försvinna?: Ja, för att göra något roligt haha syftar nu på att bli osynlig ;-)!

 

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde:
Jadu...bra fråga!

2. Telefonsamtalet du fick: Pappa ♥

3. Personen du var med: Valle

4. Roligaste grejen som hänt: Tom!!!

5. Personen du smsade: Pappa ♥

6. Personen du tänkte på: Bill

7. Du skrev till på myspace: HAHA ja..ingen aning.

8. Du kommenterade: Hm, Steph kanske?

9. Du tillbringade natten med: Det vill ni veta va? Well, han börjar på B och slutar på L ;-)

10. Du kramade: Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0