Hiphop!

Well jag kan lika gärna berätta idag istället =)!

Jag vaknade halv åtta ungefär efter knappt 3 timmars sömn, fixade allt gick sedan till bussen och tog den vid nio, mötte Pepsi och vi begav oss till konserthuset. Där mötte vi våra dans-mates haha, så vi pratade om vår dans osv. Runt halv elva började genrepet, vårt genrep sög hahahaha. Iallafall efter det så gick vi och åt mat, övade mer på vår dans så att den verkligen satt! Bete kom sedan och allt gick kalas. Kl 2 så började den första uppvisningen och den gick skit bra!!! Men fy fan vad jag var nervös haha, dog typ! Andra föreställningen började vid 5, den gick inte lika bra som första men är ändå nöjd! Jag hoppas bara att dem tog första dans uppvisningen till DVDn hahaha, men äsch tar dem andra så är det lugnt.

Och jag tror faktiskt att jag ska fortsätta med dans haha, jag kan inte hjälpa det men jag älskar det. Dock så är inte ragga riktigt min stil så jag har fått med pepsi & bete att börja på hiphop med mig! Så till hösten tror jag så blir det hiphop för vår del!!! Det kommer att vara sjukt fett & jag är redan jäkligt taggad! Hiphop, känns bara så jävla rätt för mig. Jag antar att teatern får vänta ett litet tag till =)!

Om 10 minuter så befinner sig min bror i Köpenhamn!!! Om några timmar, träffar jag honom ♥!!!!! 

Kommentarer
Postat av: eggi don

fan vad niceeee!! vill se dig dansa babe :D:D

2010-05-30 @ 23:08:19
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0