:(

Zup!

Igår vad det en förjävlig dag, fy fan länge sedan jag mådde så dåligt. Så äcklig känsla, jag skulle egentligen inte gått till skolan igår men gick ändå eftersom jag hade geografi redovisning, gick på historian även om jag mådde skit sedan orkade jag inte mer så jag gick hem. När jag kom hem la jag mig i sängen och frös ihjäl sedan kokade jag av värme...ville spy och massa. Usch, riktigt jobbigt.

+ så skulle jag har varit med Leonita & Eggi men kunde inte eftersom jag var sjuk, fan ville verkligen va med dem för vi har inte varit på länge...sån otur.

Iallafall så gjorde mamma te till mig och sjukt att det kan hjälpa! Jag låg i min säng hela dagen igår, läste Dancing the dream och drack te medans jag hörde regndropparnas musik och fåglarna.

Jag hade dock världens sjukaste dröm idag...Nae, nu måste jag gå och skriva en essä om Candide!




Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: vill du också se henne eller ?

2010-05-13 @ 11:56:49
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: eggi

jag hoppas att du mår bättre babe <3

2010-05-13 @ 18:31:03
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0