Don't call my name

Juuuuuste, har ju glömt att skriva om mitt matte prov!!! Jag fick VG!!!!!!!!!!! Gud, kan inte fatta det alltså. På måndag ska jag snacka med läraren så då vet jag säkert vad jag får som slutbetyg! Jag blev verkligen sjukt chockad när jag såg det, haha trodde fan att jag skulle få IG, men icke! Och ja, det är chipsen och musiken som gör att jag får VG. Jag skojar inte.

Iallafall så åker jag & syrran till Malmö imorgon, vid 2 ungefär! Ska bli super fun =)! Längesedan jag träffade min faster & mina kusiner och pappa! + så har min faster adopterat en ny hund! En boxer som är 6 år =)!!!!!!!!!!! Jag älskar hundar och det ska bli så roligt att träffa den! :D läängtar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0