And we go on and on and on...

Åh, efter att min dag börjat dåligt så kom ängeln Steph och räddade den! Sedan kom min lillasyster och sa att hon ville baka, mirakel säger jag bara! Dock så var villkoret att jag var tvungen och va med henne tills hon bakat klart, jag tackade självklart ja till erbjudandet hahahaha fy fan vad vi hade kul. Först så kan hon inte läsa recept och hon smälter smöret fast man inte ska det så jag mobbade henne, haha sedan så såg kakdegen ut som Georg's bajs hahaha såg rätt gott ut ändå ;-)! Och medans vi väntade på att kakorna skulle bli klara så var vi i min brors rum och lyssnade på Humanoid skivan så tog jag fram kameran och tog några bilder på oss medans vi sjöng: HAHAHAHAHAHAHAHAHA alltså fyfan länge sedan jag skrattade och grät så mycket. Jag skämtar inte vi fick magrutor båda två. Haha, gud så underbart ♥

Haha skrattar bara jag tänker på en speciell bild x'''DDD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0