The Jacksons: A Family Dynasty

När jag kom hem från stan la jag mig på sängen för jag frös som bara den och jag råkar självklart somna (hade en av de sjukaste drömmarna, varför är alltid mina drömmar konstiga?!)...efter ett par timmar vaknar jag i panik och förstår inte riktigt vilken dag det är, om det är morgon, helg eller natt. Efter ett par sekunder förstår jag att det är torsdag och får ändå panik. Har jag missat The Jacksons: A Family Dynasty?! Hur mycket är klockan?!

Jag rusar upp ur sängen ser klockan i köket två minuter i nio!!! Snacka om tur eller ödet?! Haha, jag blev iallafall överlycklig, hade jag missat programet kan jag säga er att min dag hade blivit förstörd! Jag var redan lite nere så det fick bara inte hända och som tur var så hände det inte heller.

Jag älskar den! Jag tycker att det är spännande och fint att se dem. Dock så kunde de gärna ha skippat slutet på detta programet. Det gjorde jävligt ont ska jag säga.



(Love 'em all ♥)


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Va bra, älskar den. :D

2010-03-12 @ 12:56:47
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫

Längtar verkligen till nästa torsdag. Själv tyckte jag att det sista var bäst.. hjärtskärande, grät jättemycket, men när allt känns sådär hopplöst är det skönt att gråta. Jag vill inte bara le och låtsas som att allt är bra, liksom.

2010-03-13 @ 16:15:13
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0