Speed demon!(5)

Oh no, haha har inte de sista bokstaverna pa denna datorn. Sa detta inlagget kommer se helt weird ut hoho. Men ja, ni forstar anda ;-). Jag ska snart sitta och kolla pa nagon serie och ata goda Spanien chips. Jag har en favorit smak pa chipsen har i Spanien, de ar saaa gooda! Sa ja, det ska jag gora nu...dagen ar ju snart slut.

Imorgon ska jag nog gora nagot skoj, funderar pa att ta cykeln och cykla runt har...ni vet, det finns massor av trad dar det finns citroner och apelsiner!!! Traden finns overallt! Jatte fint, och aah det ar sa gott att plocka apelsiner och sedan pressa det till ny farsk apelsin juice, helt fantastiskt! Haha vad mobbad jag later, men I don`t care. Haha okej, har skrivit for mycket onodig fakta nu men men...

Jag sitter har nu iallafall och lyssnar pa Bad skivan, spelar farmville och annat skoj! Maste ju passa pa innan jag blir borta i ett par dagar!

Ae, nu skall jag lamna er mina vanner!

Ha en fin kvall!

L.O.V.E ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

låter underbart! :)

2010-03-31 @ 22:40:42
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Samma här. :/

2010-04-01 @ 14:17:05
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0