Sorry!

Hello!

hoppas att ni mår bra :-) Idag gick skolan bra, kemi provet (gick bra hoppas jag), spanska redovisningen gick super och likaså svenskan!

Jag kom hem tvättade, sedan tog jag bussen för idag har jag ju dans. Det gick väldigt bra idag och vi började lite på dansen vi ska ha som uppvisning i maj. Vi dansar till Aaliyah - Rock the boat, jag totalt älskar Aaliyah (r.i.p♥) och låten, jag har gjort det i flera år men jag är faktiskt liite besviken för jag ville ha en låt som var lite mer snabbare, den låten är lite för lugn men ja, jag ska inte klaga, jag älskar låten och dansen ändå men hade kunnat vara bättre hehe.

Dessutom så har min & lillasysters Spanien resa snart blivit helt planerad! *taggar*

Nae, nu ska jag gå fixa goda choklad kakor, mjölt och kolla på Desperata Hemmafruar!

Later ♥

(Bild från Spanien 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0