Skateboard ;-)

Tjo!

Hmm, jag vet inte varför jag har blivit så trött? Jag kan sova dag in och dag ut. Igår somnade jag runt 1! Jag har nog aldrig somnat så tidigt haha. Iaf idag när jag vaknade så satte jag på This is it, jag kan se den en miljon gånger och jag tröttnar inte. IMichael

Igår då så gjorde jag något jag aldrig gjort förr haha, jag har skateat!!! Haha det var såå jävla underbart! Visste aldrig att det var så underbart att skeata. Jag trodde aldrig att jag skulle våga åka ner för ramparna men jag gjorde det and it feelt good! No, I mean it felt awesome!!! Nae, jag måste göra om det där hehe.

Idag ska jag gå och donera pengar till Chile och även äta "lite" god chilensk mat m.m. Det kommer att bli väldigt trevligt!


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

sv: Samma här, kan verkligen inte vänta, i'm so excited! :D<3

2010-03-13 @ 16:09:02
URL: http://mjhyllningsblogg.blogg.se/
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫

VILL SE THIS IS IT!! :D:D:D:D Blev fett sugen på det nu när jag läste att du sett den ;) HIHI

2010-03-13 @ 21:46:35
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0