Oh!

Haha jag har inte packat klart min lilla väska än ska göra det senare. Jag har suttit och gjort min Michael powerpoint, det kommer nog bli skit bra! Ville få gjort de mesta innan jag åker iväg. I Spanien så måste jag plugga en hel del dock, men jag ska inte klaga...pluggar hellre i Spanien än att plugga hemma i Sverige hehe.

Scrubs började nyss så ska snart gå och kolla på det och sedan på How I met your mother (även om jag sett alla avsnitt) men först ska jag rensa min iPod. Hmm, känns som om jag glömt något men men...förra gången glömde jag ju min mobil haha! Hoppas bara inte att det är något viktigt jag glömmer denna gången.

Aja, jag ska nog kila iväg nu, annars blir det för sent...åker ju om några timmar bara :-)!!! Well nästa gång vi hörs så är jag förmodligen i Spaanien, hos min pappa ♥

Vi hörs!

Bjuder på min Mickey Mouse tavla som jag köpte i Chile 2007.
Ja, jag vet att jag är 18 år...men bryr mig inte! I still love it


(bilden tagen av mig)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

iiih have fuuun! :D har ni tillgång till dator där? Det hoppas jag mehehe

2010-03-30 @ 01:24:23
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0