Mike ♥

Hej!!

Igår spenderade jag dagen med min lillasyster haha, som typ varje dag. Det var väldigt trevligt som alltid :-)!

Idag så har jag inte gjort så mycket, jag har mest sovit och spelat Guitar Hero. Hehe jag minns att när min bror köpte den första gången (world tour) så var Beat it den första låten jag fick 100% på hehe och sedan var det Monsoon! : D Jag minns verkligen hur lycklig jag blev haha.

Senare ska jag försöka plugga lite..vi får se hur det går. Åh finns knappt något annat jag hatar mer än att plugga när man har helg. Men i Spanien då ska jag njuta...fastän jag måste plugga lite psykologi & göra Michael redovisningen klar, but I ain't complaining!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0