Kemi...

Åh jag älskar kemi!! (känn ironin) Jag skulle plugga så jag satte på gold, haha vad tror ni händer? Jo, jag råkar somna...på bordet. Det är såå tråkigt och jag fattar ingenting, atom hit, molekyl dit, elektron hit och blablabla. Finns nog inget tråkigare!!!

Jag längtar bara tills tisdagen är över och att jag klarar provet även ifall hon säger att det är läxförhör men det är det verkligen inte!

Åh, hatehatehatehatehatehateit.

Men men känner mig glad nu för att leonita och egzona äntligen har sett TH igen *__* och för att jag pratar med min storebror som jag saknar jätte mycket!

Jag bloggar nog lite senare, ska fortsätta att prata med min bror & drömma mig bort från kemin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0