I'm not afraid of dying anymore...

Det finns så mycket jag kan säga och skriva om Michael. Han var en så vacker person på både in och utsidan. Han var så stark. Att han ens orkade le och älska denna planeten, trots att folk behandlade honom som skit. Denna världen är så orättvis, varför ska man vara så elak mot varandra? Hur kan man såra en så fin människa så mycket? Finns det inte gränser eller?! Hur kan man inte ha något hjärta? Michael var en fin person, han var så oskyldig och folk trodde alltid att han hade baktankar med de fina grejerna han gjorde för oss. Men nej, förstår ni inte? Vissa människor är bara snälla, godhjärtade som Michael. Bara för att ni inte är det, betyder det inte att andra är som ni.

Jag kan inte påstå att det är lätt att vara ett fan av Michael. Absolut inte. Jag har fått höra massa saker på grund av det, folk har dömt mig på grund av det. Och det började sedan jag var liten. Länge har jag fått höra saker om honom, folk säga saker till mig, kallat mig äcklig, störd m.m. för att jag lyssnar, älskar och ser upp till honom. Ändå har jag alltid varit vid hans sida och aldrig svikit honom. Aldrig. Och jag kommer aldrig att göra det heller. Jag är stolt att jag är hans fan, jag är stolt över att jag ser Michael som jag gör, som den goda fina genialiska människa han var. Va fan, kan man inte bara få älska och uppskatta någon utan att andra ska klaga på det? Varför måste folk alltid bry sig om vad andra gör?

Dock så bryr jag mig inte vad folk tycker längre. Jag står för att jag älskar honom, if you like it good, if you don't too bad for you. Och ingen eller inget kan ändra på det!

I'm so proud to say: I love you, Michael ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0