Hos pappa!!!!

Igår när jag skulle packa det sista så kom It's the falling in love på radion!!! Första gången jag hör den på radio, jag blev överlycklig! Jag har knappt sovit...men iallafall, resan gick super bra! Lyssnade på MJ & TH hela vägen hit super skönt. På väg till GBG var det sviiiiin kallt, fy! Men vi såg Liseberg, och vad jag saknar det!! Jag älskar liseberg, hoppas jag kan åka dit snart igen.

När vi kom fram i Spanien, ååååååååh det går inte att förklara hur fint väder det var. Känns verkligen som sommar! Himlen klar blå, solen lyser och det är så skönt. Vi kom hit och åkte till pappa, han har flyttat så detta nya hus var helt nytt för oss, men fy fan vad jag älskar det!!!! Varmt, skönt, lugnt, finns en pool precis utanför huset, nära havet...rena drömmen. Jag älskar det!!!!

Iallafall ska snart gå och lägga mig eftersom jag är super trött och imorgon ska vi nog ut på lite äventyr hehe. Jag kommer försöka blogga så ofta jag kan, minst en/två gånger om dagen iallafall.

Det är inte mycket kvar tills jag ser Tokio Hotel! I can't believe it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0