everyday is a getting closer...

Hello everybody!

Idag har jag inte hunnit blogga som jag trodde hehe, glömde att jag hade samhäll och psykologi till imorgon. Direkt efter skolan gick jag till stan, åkte sedan hem och skrev samhälls uppsatsen angående monarki...jag är redan klar så jag ska snart skicka in den :-) Jag måste även göra min psykologi läxa som handlar om reklam, hmm...vilken reklam ska man välja?

Iallafall efter mitt plugg så spelade jag wii samtidigt som jag lyssnade på Michael ♥, sedan när jag blev trött (för det är jobbigt att spela wii) så satte jag på Humanoid albumet och lyssnade på det. Jag har även spelat piano och nu sitter jag här :-)!!!

Jag ska snart gå och titta på tv woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0