: D

Oooh happy daaay, oh happy daay, ooh happy daaaay, ooh happy day!

Dagen har flytit på helt perfekt. Även om himlen inte är blå och inte solen tittar fram så är jag sjukt glad! Bara denna veckan och sedan händer det grejer!!! Spanien, Pappa, Eve, Peter & såklart TOKIO HOTEL! Gaaaah, jag blir helt galen snart! Massa saker som måste fixas också...uh, denna veckan ska jag iallafall plugga så mycket jag orkar, jag vill kämpa lite innan jag åker iväg!

Nu ska jag sitta och redigera några vinter bilder, samt bilder från showen så att jag kan lämna in dem på onsdag. Efter det så ska jag äta lite och plugga matte tills klockan nio då svenska hollywood fruar börjar (jag kollar bara för Maria Montazami, hon är så go ♥). Sedan plugg, sedan blir det tisdag! :-)


(My everything ♥ ♥ ♥ ♥ ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0